BTW:
excl.incl.

U heeft momenteel geen producten in uw winkelwagen

Product was successfully added to your shopping cart.

Bedrijfsgegevens

BatteryGenius is een onderdeel van MyMicro Group
Bosbeemd 16
5741 TR Beek en Donk

Ondernemingsnummer (KvK-nummer): 56595581
BTW-identificatienummer BE: 0537338626

Bankgegevens

Bankgegevens

Naam begunstigde: MyMicro Group b.v. BatteryGenius

IBAN: NL17RABO0162353693

BIC: RABONL2U

Let op: vermeld in de omschrijving altijd uw ordernummer.

Contact

Neem snel en eenvoudig contact met ons op via de contactknop in uw scherm. Wij zitten voor u klaar via:

  • E-mail
  • Directe chat met een medewerker
  • Whatsapp, altijd bij de hand.

De reactietijd is doorgaans dezelfde werkdag, uiterlijk een werkdag later.

Bellen 04 268 08 88 kan ook op werkdagen van 15:00 - 17:00.
Mocht u ons graag spreken, maar lukt dat niet binnen deze tijd? Stuur dan een berichtje en we bellen u graag terug.

Postadressen

Retouren

U kunt uw bestelling gratis  aan ons retourneren via ons antwoordnummer. Dit antwoordnummer krijgt u direct via e-mail zodra u uw retour online aanmeld. Ga hiervoor in uw persoonlijke account naar “Mijn retouren”

U kunt uw retour ook aan ons terugsturen op het volgende adres:

BatteryGenius
T.a.v. Retouren
Bosbeemd 16
5741 TR Beek en Donk

Let op: de kosten voor retourzending zijn in dit geval voor uw eigen rekening.

Klacht

Heeft u een klacht? Neemt u dan contact op met ons.
Wij betreuren het dat u tegen iets bent aangelopen en willen dit graag met u bespreken.

Laat ons weten hoe we u van dienst kunnen zijn via onze klantenservice. Via alle servicekanalen die u vindt onder het tabblad “contact” aan de rechterzijde van onze website kunt u melding maken van uw klacht.

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, nemen wij deze zorgvuldig binnen ons team op. Binnen 5 werkdagen hoort u van ons terug.

Bent u niet tevreden met de oplossing of het antwoord dat wij u bieden?Dan kunt u te allen tijden contact opnemen het keurmerk Safeshops.be en via deze pagina de klachtenprocedure starten. Zij zullen vervolgens voor u bemiddelen of de klacht doorzetten naar het Comité van Toezicht van bdma.

Voor buitengerechtelijke regeling van het geschil kunt u zich tevens wenden tot de Consumentenombudsdienst of voor grensoverschrijdende geschillen met het Europese Online Dispute Resolution Platform (ODR).

  Loading...
🍪 Cookie settings
We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. U gaat akkoord met onze cookies als u onze website blijft gebruiken.